Language Picker Icon English
Digitalisering

Digitalisering

Archiefkasten zie je niet zoveel meer in kantoorpanden. Documentmanagementsystemen (DMS) of documentbeheersystemen wel: Ze vormen de nieuwe opslagplaats waarin je documenten makkelijk zijn terugvindt aan de hand van specifieke kenmerken, zoals bijvoorbeeld nummer, datum, code of categorie. De documenten zelf kunnen ook in de database worden opgeslagen, of op een beveiligde (netwerk)locatie die via de database toegankelijk is.

Verschillende medewerkers kunnen tegelijkertijd in hetzelfde document werken en met versiebeheer kan worden nagegaan wie welke aanpassingen heeft gedaan. Daarnaast kunnen de documenten een vooraf ingestelde route afleggen, zodat ze automatisch van de ene afdeling naar de andere gaan. Een documentmanagementsysteem verhoogt de vindbaarheid van documenten.

Via onderstaande keuzehulp maken we de selectie van de meest passende oplossingen en leveranciers. Met de antwoorden nemen we je aanvraag in behandeling en geven we een op maat gemaakt advies.

Branche
Wat wilt u digitaliseren? (meerdere antwoorden mogelijk)
Van welk financieel en ERP pakket maakt u gebruik? (meerdere antwoorden mogelijk)
Naam
Naam
Voornaam
Tussenvoegsel
Achternaam